بررسی بهترین عطر برند تام فورد برای مهمونی
نوشته شده توسط : علی جعفری

سلام امروز هم اومدیم با معرفی بهترین عطر زنانه تام فورد برای مهمونی. البته درسته که این وبلاگ رو برای معرفی عطرهای کرید زده بودم، اما دلم خواست که برای شب یلدا هم یه عطرخوب از برند تام فورد برای مهمونی معرفی کنم. استثنائا این مقاله برای برند تام فورد هست و دیگر مقالات نیز باری برند کرید.

نزدیکه شب یلداست و من میخوام یک عطر مناسب رو از برند تام فورد بهتون معرفی کنم. این عطر یک عطر مردونه است و در همون سبک عطرسازی همیشگی تام فورد درست شده. یعنی یک رایحه تلخ و گرم و دلنشین برای استفاده در فصل زمستون.

اما حالا که دارم فکر میکنم تام فورد عطرهای خوشبو و جذاب کم نداره. اگر من بخوام فقط همین عطر رو معرفی کنم، در حق بقیه عطرهای تام فورد هم به نوعی اجحاف شده. در کنار این عطر میخوام یک عطر دیگه رو هم بهتون معرفی کنم.

با من همراه باشید تا یک تاریخچه خیلی مختصر رو از خود آقای تام فورد و برندش بدونیم، بعد بریم سراغ معرفی اون دو تا عطر دیگه.

خود آقای تام فورد زاده آمریکاست. در آمریکا به دنیا اومده و برای ادامه یادگیری طراحی مد و فشن به اروپا سفر کرد. در اروپا به موفقیت های زیادی دست پیدا کرد، از جمله اینکه تونسن با برند های معروفی مثله گوچی و چند تا برند فرانسوی. از مهمترین اتفاقاتی که برای ایشون افتاد، این بود که تونست مدیریت بخش تولید گوچی رو به دست بیاره.

بعد ها به آمریکا برگشت و در سال 2004 برند خودش رو با نام خودش افتتاح کرد. در سال 2006 هم اولین عطر خودش رو با نام بلک ارکید به بازار فرستاد. جالبه بدونید از این عطر استقبال بی نظیری شد و برند تام فورد هم به سبب همین عطر در دنیا مشهور شد.

اما بریم سراغ معرفی این عطرم ردونه برای مهمونی

عطر تام فورد فاکینگ فبیولس

اسکلنی که میخوام بهتون معرفی کنم رو حدودا همه آقایون می شناسن. اونقدر رایحه تام فورد فاکینگ فبیولس خوبه که همیشه بهترین فیلد بک ها رو به استفاده کننده ش رسونده. این عطر در غلظت های مختلفی به بازار اومده. ادوپرفیوم و ادوتویلت. نسخه عطر گرمی تام فورد فاکینگ فابولوس هم در بازار موجوده.

همینطور که این عطر طرفدارهای زیادی رو برای خودش پیدا کرد، رقابت در نسخه های فیک هم خیلی زیاد شد. برای مثال همین عطر با همین شیشه اما با کیفیت پایین شیشه و کیفیت پایین عطر در بازار به عنوان ادکلن شرکتی موجوده و خیلی هم ارزون تره. یا مثلا نسخه عطر گرمی این عطر هم در بازار موجوده که قیمت ش به مراتب از ادکلن ها پایین تره و کیفیت ش هم چیزی بین ادکلن اورجینال و ادکلن شرکتی هست. از ادکلن شرکتی بالا تره ولی به ادکلن اورجینال نمی رسه. می تونید عطر گرمی رو از کسایی که در کار فروش عطر گرمی هستند خرید کنید. البته قیمت عطر گرمی هم همونطور که قبلا گفتم خیلی به صرفه تر از ادکلن اورجینال هست.

اما از خود عطر تام فورد فاکینگ فابولوس جدا نشیم. این عطر در سال 2017 و در کشور آمریکا و توسط برند تام فورد به بازار اومده. رایحه این عطر در دسته رایحه های چرمی قرار میگیره. این عطر رایحه ای تلخ و دوست داشتنی برای آقایون داره.

ترکیباتی که در نت ابتدایی این عطر به کار رفته عبارت است از اسطوخودوس ، سالویا اسکلاریا. در نت میانی نیز رایحه وانیل ، چرم ، بادام ، پونه کوهی موجود است. بعد از کذر از این دو نت نوبت می رسد به رایحه دانه تونکا ، کهربا، چرم ، روایح چوبی، کشمران در نت نهایی که اسانس ایه نیز نامیده می شود.

عطر تام فورد توسکان لدر

عطر تام فورد توسکان لدر یکی از عطرهای برجسته و شناخته شده این برند معروف است. این عطر که به طور ویژه برای آقایان طراحی شده است، با ترکیبی از عناصر گرم و عطری وجود دارد.

 

با بوی تام فورد توسکان لدر، شما به بزرگی و قدرت ویرانگر یک دلیر بازمیگردید. این عطر تلفیقی منحصر به فرد از چوب صندل، خس خس، زنبق و عود است که به خوبی مجموعه ای از عناصر گرم را به ارمغان می آورد.

 

در این عطر، حس لوکس و لطافت با رایحه گرمش در تماس است. بوی توتون، عنبر و چرم احساس کلاسیک و امپراتوری را برای شما به ارمغان می‌آورد. عطر تام فورد توسکان لدر ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی قوی دارد و با توجه به ترکیبات گرمش، به خوبی برای فصل پاییز و زمستان مناسب است.

 

اگر در جستجوی یک عطر گرم و مردانه هستید که احساس شیک و لوکس را به شما بخشد، عطر تام فورد توسکان لدر قطعاً گزینه مناسبی است. با بوی این عطر، شما میتوانید اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید و هویت خود را به خوبی به نمایش بگذارید. این عطر برای آقایانی که می‌خواهند در هر لحظه شهرت و جذابیت را به خود جلب کنند، بسیار مناسب است.

 

بنابراین، اگر به دنبال یک عطر گرم و مردانه هستید که هم حس لوکس و شیک را به شما بخشد و هم برجستگی شما را در هر مکان تضمین کند، عطر تام فورد توسکان لدر یک انتخاب عالی است. این عطر با ترکیبی منحصر به فرد از عناصر گرم و مردانه، شما را در هر لحظه با رایحه‌ای که قوت و شکوه را به شما می‌بخشد، همراه خواهد بود.

 





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: